středa 27. února 2008

Mám ráda plesy

a na tohle plese bylo fajn, že tam bylo aspon víc nezadanejch lidí. Před třemi týdny, na plese GJJ (Gymplu) bylo, jak řekla jedna "velectěná" osoba 99,999999% zadanejch a 0,000001% jsme tvořili my. Taky tam byl muj oblíbenej pan F. což bylo potěšující. Konečně jsme si pořádně pokecala s M. M. byla vlastně muj doprovod, protože zbytek mého doprovodu se někam zdejchnul ruku v ruce s nějakým gantlemanem.
M. je moje kamarádka už dlouhých, no skoro 13. let aktivním způsobem. Akorát že má těsně před maturitou, takže potkat se s ní je hodně těžká věc. Je to neuvěřitelný, když si vzpomenu, jak jsme si hrávali na zahradě s takovým tím plastovým ovocem nebo zeleninou, s [Bárbí], jejíž povolání vždycky bylo módní návrhářka, když chodila do 5. třídy a neudělala zkoušky na gympl kam se dostala o pár let později, jak končila v devítce, nebo když sme šli společně pro její občanku. A najednou bude maturovat a řeší přihlášku na vysou školu. Letí to, a tak doufám, že za výčtem všech těch věcí si taky budu pamatovat, jak ji vzali na práva ... Tak tedy hodně štěstí M.


5 komentářů:

BOBer řekl(a)...

To jsem rád, že se ti na plese líbilo. A bylo mi ctí tě na něj pozvat :-) Děkuju

Anonymní řekl(a)...

Nojo, čas letí.. ale tohle zní dobře, muselo to být fajn..

Anonymní řekl(a)...

na plese GJJ?;-)

Actress řekl(a)...

jojo ale 4.A ...

Džína řekl(a)...

Jo čas letí hrozně rychle, já si tohle říkám čím dál častěji a taky si připadám čím dál tím víc stará. :D