pondělí 21. dubna 2008

Vtip sem, vtip tam ...

Nemám ráda rádoby zpěv Leoše Mareše. Ale říkejte si co chcete, jako moderátor je dost dobrej. Líbí se mi jeho mluvení, vtipy. A připomíná mi jednoho mého kamaráda. Je mi mnohem sympatičtější jeho styl moderování, uvolněný, přitom stále slušný, než styl moderátorů starších, kteří suše oddatlují týdny připravovaný text....

7 komentářů:

~ cruellka řekl(a)...

Souhlas se vším, i s tím zpěvem D:

Anonymní řekl(a)...

Taky souhlasím i se zpěvem :)

Anonymní řekl(a)...

Tohohle pána nemusím ani jako moderátora, ani jako "zpěváka". Dobře moderuje třeba Libor Bouček...

Mamba řekl(a)...

Jj, je to šoumen, taky ho mám jako moderátora ráda, ale myslím, že občas to tak přešvihne :o)

Anonymní řekl(a)...

Absolutní nesouhlas. Kdyby neměl ten slaďoučkej xicht, tak dělá někde účetního v Albertu.
Co proboha vidíte na moderátorovi, který nemá ani nadání na mluvu (a to nehovořím o zpěvu). Moderátor by neměl být vulgární, bulvární, drzý a trapný, takový se mi Leoš nejeví.
Srovnejte bedlivě Leoše s Ebenem, Vávrou, nebo třeba s Krausem, pak poznáte rozdíl mezi projevem herce a projevem moderátora.

Actress řekl(a)...

Když budu mít náladu podívat se na projev někoho seriozního, zapnu samozřejmě raději Ebena. Ale ta nálada tu není vždy. A Jan Kraus ? Ten se nemůže porovnávat s jinými, protože takový moderátor je jen jeden ...

Markus řekl(a)...

Pamatuju, jak jsem si na gymplu koupil jeho cédéčko, kde byla ta sračka Lži jsou jako déšť... a už zase prší a měl jsem hroznou radost, další den jsem měl hroznej vztek, protože to bylo úmorný a neposlouchatelná a hlavně se to nějak profláklo po škole a už se to se mnou táhlo:) Pěsti byly jako déšť...a pořád pršelo:) Ale díky za Mareše-moderátora, a srovnávat ho s Ebenem a Krausem je jako srovnávat Šabacha s Balabánem, to jsou dva rozdílný přístupy ke stejný věci a záleží jen na tobě, na jakej máš kdy chuť.