středa 21. května 2008

Květnová krize

Jsem nesnesitelná a moc dobře to vím. Tohle je dobrý nebrat jako moje stěžování si, spíš jako varování. Neni mi dobře, ve škole se na mě všechno valí a mám tendenci pokazit uplně všechno naco šáhnu. Navíc, aby toho nebylo málo, ozvalo se zranění z války. Tak to kecám, ale začalo mě bolet koleno ... na všechno/všechny kašlu a radši sem sama, protože sem protivná a zbytečně vyvolávám hádky. Zase mě to přejde, jen mějte trpělivost drazí přátelé. Prostě se mi nedaří ani setina z toho co by se alespon dařit mělo ... Ale jak řiká A. "Bude zase líp"

4 komentáře:

~ cruellka řekl(a)...

Mám to stejné..Prostě květen..

Anonymní řekl(a)...

Já musím souhlasit s A. - bude líp. Zase se začne dařit. Je to jenom období, které se musí překonat.

Džína řekl(a)...

Květen by se měl zrušit. Nemám ho ráda. Ostatně jako plno dalších věcí.

Andie řekl(a)...

květen miluju, akorát ten letošní maturitní je peklo... ale jinak tyhle stavy znám (a zná je asi každý..).. a držím palce, ať to brzy přejde ;)