středa 23. července 2008

Miluj bloga svého

Až teď, kdy jsem náhodou narazila na blog svojí spolužačky mi došlo že:
Miluju blogy, miluju blogy naše i cizí. I ty, kde rozumím každému třetímu slovu. Miluju čtení vašich příběhů, psaní mojich zážitků. Miluju v pokoji tmu a klid, když den co den projíždím oblíbené i náhodné blogy. Miluju postřehy tolika odlišných lidí, kteří se potkali při stejné činnosti.

Neumím si to bez blogů představit, beru je jako samozřejmost včedního dne stejně jako kartáček na zuby. Je to rituál, který se nikdy nezprotiví. Miluju blogy barevné, černé, tečkované, pruhované, ale hlavně psané rukou lidí, kterým nejde jen o první místo v bleskovce. (Ne)obyčejné blogy ze života (ne)obyčejných lidí jsou to nejkvalitnější čtení kterého se mi dostává ... jsem závislá

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jéje :) Hezky napsané :)
Závislost.. taky jsem závislá. Ano...

Anonymní řekl(a)...

mě naopak vždycky fascinuje, že zapáleně čtu zápisky holek, o kterých později zjistím, že to jsou růžové blondýnky nebo naopak zapálené punkerky, se kterými bych se normaálně určitě tolik nebavila... zkrátka blog spojuje x)

Anonymní řekl(a)...

Tak to musíš být v tomhle století blogů jako v ráji :-)

Anonymní řekl(a)...

ano, mám na to stejnej názor ^^ a souhlasím s fayette, díky blogu se "znám" s lidma, o které bych si v normálním životě "ani kolo neopřel" (řečeno s velkou nadsázkou - prostě bych se s něma nejspíš nebavil ^^)

Anonymní řekl(a)...

Vždyť já taky. A souhlasím v tom, že se takhle člověk seznámí s lidmi, se kterými by se normálně neseznámil... ať už z jakýchkoliv důvodů. Pravda pravdoucí.

Anonymní řekl(a)...

Nevím, jestli jsem přímo ,,závislá'', ale jinak musím vcelku souhlasit :)

Džína řekl(a)...

Jsem nezávisle závislá hlavně na svém blogu, potom na těch ostatních. Jo, je to hezká závislost. :)

Tezz řekl(a)...

Jo, to já taky... :)
A nejhorší je, když mě to vždycky chytne úplně nejvíc v období, kdy bych na to mít čas neměla (zkouškový,...) :)))) Ale to je na tom to nejlepší.