pondělí 25. srpna 2008

Moji milí ...

v nejlepším se má přestat ne ? Tak já Vám všem přeji jen plno krásných, jedinečných a šťastných dnů Vašeho života, děkuji za Vaši pozornost, jenž jste mi věnovali a možná někdy nashledanou. Na jiném místě, na jiné adrese, v jiný čas. Bylo to fajn, děkuju a ještě jednou ... Sbohem :)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

proč?:(

Anonymní řekl(a)...

Já to věděla ... (já věděla že Gui je špinavý vlas) :)

Anonymní řekl(a)...

Teď váhám, jestli jsem to pochopila... a nemiluješ ty náhodou bloga svého??

Džína řekl(a)...

Beru to jako naprostou blogozradu a věz, že je to horší než vlastizrada! :D

Anonymní řekl(a)...

Tak teď jsi mě zklamala. Vážně. Kdyby ses ale někdy náhodou vrátila, dej vědět... Čtu tě ráda...

Anonymní řekl(a)...

Jéje, škoda.. já sem chodila ráda.

Ať už to bude jak chce, přeju ti dobrou noc.. měj se hezky.

Actress řekl(a)...

já vlastně neodešla, jen to tady musim odložit, jelikož se sem dostal někdo, kdo opravdu neměl. Ať si tohle čte kdo chce, ale dotyčný prostě ne ... využívá toho, bohužel

Anonymní řekl(a)...

hodně štěstí:)
pá:)