sobota 8. prosince 2007

Díky, díky a čau

Mým původním záměrem bylo napsat něco víceméně srozumitelného. Ale momentálně jsem pod vlivem silně návykové látky /čokoláda/, že mi to přijde jako nadlidský úkol /tak dobře přeháním, nadlidská pro mě/. Moje přesunutí bude už asi definitivní. Já nevím. Ale ano, pokládejme ho za definitivní. Tak tedy díky blogu.cz, že si mě dlouhých ...ehm ...dva roky ? ... dovolil napsat i pár článků /protože ted sem přišla na to, že když pak něco hledáte rok nazpátek, může vám být blog zachráncem/, díky všem čtenářům, kteří si, díky tobě, četli mé nesmyslné výplody. I když na jiné adrese a často pod vlivem návykových látek /ne jenom čokoláda, třeba i med/ jsem měla možnost napsat celou tunu písmenek... Díky a sbohem

2 komentáře:

SkrzNaskrz řekl(a)...

:)

~ cruellka řekl(a)...

Nojo, blog.cz...Taky už sem zase zpátky na bloggeru :D