pondělí 17. prosince 2007

Návod na život prosím !

Honí se mi hlavou nekonečně mnoho otázek. Spolu s tím si pořád dokola opakuju ten citát: " Život není složitej, jen lidé ho dělají tak složitým." Ale vždyť já to přece vím. Já bych to strašně ráda brala všechno tak jednoduše, ale ke svý smůle jsme se narodila na planetu, do života, který mi řídí z 95% pouze ti lidé. Tak ono je to pak těžký, jo leda, že bych šla žít někam do Džungle ...
Když jsme poté narazila na otázku upřímnosti, doplachtil ke mě, po vlnách internetu citát: "Připrav se na to, že jediný kdo k Tobě bude v životě upřímný, je Tvůj nepřítel. Všichni ostatní jsou zajatí ve spleti povinností a citů. "

Já si ani tak nepřeju, aby to bylo všechno jednoduchý ... já chci jen kapku upřímnosti prosím ...

jednou bych taky chtěla, s lidma co zato stojí, vyběhnout na nějakou z pražských ulic s takovýmhle nápisem ...

3 komentáře:

SkrzNaskrz řekl(a)...

Nj.. ty citáty jsou pěkný.. prostě to tak chodí..
Já myslím, že upřímnost se objevuje dost často, i mezi přáteli.. ale občas zmizí a to je skok..
Free hugs.. pro jeden bych si přišla.. ;)

~ cruellka řekl(a)...

Free hugs...Chtěla bych takhle jít do ulic..taky...

Džína řekl(a)...

Život je moc jednoduchej, a protože my máme rádi složitosti, taxi je musíme udělat sami. :-)