neděle 16. prosince 2007

just for one day I wish I could disappear

Tvrdit, že je všechno OK se mi nechce protože není. Ale jedna zkušenost z posledních dní mi pomohla uvědomit si, že naše problémy jsou někdy až příliš banální. Viděla jsem jednoho člověka. Chudák seděl, celej se klepal a nebyl schopnej podržet ani sklenici vody. Byl to starší pána a jeho žena ho obletova, smála se na něho. Přitom to takováhle paní musí mít těžší než dalších deset lidí kolem, stejně se smála a zůstavala šťastná. Lidi si prostě neumí vážit toho co mají. A já také ne.

Dneska u nás byla babička, je to úžasná paní. Před pár dny si zlomila žebro a místo aby si stěžovala že jí něco bolí s úsměvem podotýká, že si na starý kolena musí zkusit to, na co v mládí neměla čas. Vidím to sama na sobě, věčně mi něco vadí, pořád bych něco měnila a když to nemůžu změnit, stěžuju si...a stydim se za to, protože vim, že žádný velký problém nemám a když se něco stane, můžu za to většinou já sama.

4 komentáře:

SkrzNaskrz řekl(a)...

Člověku občas takhle něco dojde, že někdo je na tom ještě mnohem hůř než on sám..
Úžasná babička... :)
Člověk si musí projít i těma problémama, který si dělá sám.. třeba se poučit..

Anonymní řekl(a)...

Mám moc ráda pozitivní staré lidi:o)

A všimla jsem si, že máš v playlistu Jacka Johnsona. Přiznám se, že bych ho u tebe nehledala, překvapuješ mě:o)

~ cruellka řekl(a)...

Taky si všímám že si moc věcí nevážím. Ale jenom někdy. Pak na to zas zapomenu, a až si zase vzpomenu, je mi to líto.

Actress řekl(a)...

skrznaskrz: to je pravda...
jenn: to víš, to já ráda překvapuju (JJ 4ever xD :D )
cruelle: to mě právě taky ... :/ čímž bych se odkázala na komentář od Skrznaskrz - je třeba poučit se z vlastních ...