čtvrtek 3. ledna 2008

Hepy ňů jír a tak dále

Musím podotknout, že Silvestr s opravdu povedl. Nerada bych na něj zapomněla. Jen mě štve chování některých lidí. Ano chápu, že ta moje věta o lhaní, v silvestrovskou noc, nebyla zrovna ... jak to jen říct...zrovna moc fér. Ale to je asi tak všechno. Jsem ochotna připustit svou chybu, když mě na ni někdo pozorní. Jinak to byl moc hezký, nejlepší Silvestr jenž sem zažila (a to že Ludolfovo číslo v tabulkách končí 8 neznamená, že dál už neni nic, vy GJJ ! ) I. my řekl, že prej když pro mě nejsou dost dobrý, nemůžu nic čekat. Že je to mrzí. Ale to přeci vůbec neni pravda. Mrzí to i mě. A ted nás to všechny dokola bude štvát a nikdy se to nevyřeší. Ale dost už o tomhle tématu. Venku je pořád čím dál tím větší zima se mi zdá. Což mi nijak nebrání popřát Vám všem, vše nejlepší do nového roku, hodně štěstí a splněných přání.
A jestli si budu dávat nějaká předcevzetí? Zatím nic konkrétního, možná mě během něco ledna napadne . Tak Hepy ňů jír :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak teda to GJJ si beru taky osobně, i když vím, že to nebylo o mně a i když mě Ludolfovo číslo vůbec nebere:-D Happy New Year Tobě taky:)

Anonymní řekl(a)...

Tobě taky, hlavně aby byl ten New Year happy, a hodně pohody a úsměvů :)

Andie řekl(a)...

Zima je tam příšerná! Lol co to má bejt to záhlaví? :D

Andie řekl(a)...

a šťastnej novej 2008 ;)

Actress řekl(a)...

babulka: já věřim že ty na tom nejsi tak jako ti co nebudu jmenovat (třetí cé :D )
Andie: no to je taková ... úpřímnost bych to nenazvala...spíš provokace ?