neděle 6. ledna 2008

Hvězdy jsou mi nakloněny

Podle horoskopu na rok 2008 zažiju něco jako znovunakopnutí do života. tak to by mě zajímalo, co jsem dělala do teď. I když žití bych to nenazývala.

"Venuše z rychlonohého Střelce odstartuje dění v roce 2008 k těm veskrze razantním počinům. Tady si držte klobouk a dýchejte zhluboka. A že to bude teda pořádně akční tobogan!"
Tak to jsem zvědavá na tu akci, přivítám s otevřenou náručí jakýkoli počin, rozdílný od stereotypu.

Je šance na kvalitní změnu. Po třech hubených letech, zejména houpačkovém roku 2007, se hnete dopředu!
Nad touhle větou doslova jásám. nevím sice, jestli poslední tři roky byly tak hubený, spíš asi ne, ale rok 2007 připomínal něco co se nejenom vzdáleně podobalo kolotočevé atrakci (houpačka je totiž až moc slabé slovo)

Svízelnější bude duben, květen a pak závěr roku. Tady můžete sice nabrat mohutný vítr do plachet, ale rovněž nasekat synchronně spoustu chyb díky naivitě a zbrklosti.
Bůh mě opatruj před mojí zbrklostí a naivitou.

Vaše nervy se stabilizují a zavládne ve všem racionalita, opatrnost a zdravý rozum.
No už bylo na čase myslím. Protože tohle mi poledních pár let chybělo.

Tak to vidíte. Jsem jen zvědavá, jak to celý dopadne. Ale je pravda, že na tenhle rok jsem se těšila víc, než jakej koliv předchozí. neni totiž předemnou žádná konkrétní událost, které bych se měla obávat. Jako třeba odchod na střední školu. A až něco takovýhleho přijde, určitě to stejně tak rychle zase odejde. Doufám. takže horoskopů zdar :)


6 komentářů:

~ cruellka řekl(a)...

:) Skvělý horoskop :) Máš se na co těšit, to jo .) A co jsi vlastně za znamení?

Actress řekl(a)...

Lvíček :D

BOBer řekl(a)...

pěkná Lvice! :D

Actress řekl(a)...

jak ty to můžeš vědět (ehm už mlčim no :D )

~ cruellka řekl(a)...

actress: :) Jééé :D Sestra taky!! :D Kterýho ses narodila?

Actress řekl(a)...

7. srpna :D