neděle 20. ledna 2008

náhoda č. 3

Nešlo si nevšimnout, že já na náhody věřím..teda vlastně ve skutečnosti věřím na osud ale řikám, že věřím na náhody...a taky si nešlo nevšimnout že někdy melu pátý přes devátý. To ovšem ted není moc podstatné... jsem u vytřžení ... všechno jsem si to napsala a je o tak ... jde totiž o 22. den v měsíci ...

22.5. věc, na kterou se nezapomíná ... jedna z mnoha prvních životních zkušeností pro celý život
22.8. tenhle den zavinil to že poslední půlrok mého života vypadal tak jak vypadal - nejzajmavější
22.9 další hodně velká zkušenost potřebná do dalšího života
22.10. nejhorší den na kterej mám živý vzpomínky ještě ted po 1/4 roku, poznala jsem I. Díky němu jsem pochopila pár věcí, pochopila pár dalších souvislostí, vlastně i díky němu Silvestr vypadal tak jak vypadal a vůbec... nikdy sem neslyšela hymnu USA na živo :D

+ Bonus ... nejvýznamnější část mého příbuzenstvá - Pupi** slaví 22.8. narozeniny...

Viva la tventytů

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

pro mě má dvaadvacítka taky svoje kouzlo ;o)

Anonymní řekl(a)...

A pak, že dvaadvacítka je nešťastný číslo - minimálně je zajímavý ;)