pondělí 7. ledna 2008

Víte, chtěla bych se zeptat ...

Jste šťast?


10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je úžasná fotka:-) ta holčička vypadá tak roztomile spokojeně;-)
Já jsem šťastná :-) už devět měsíců jsem moc moc moc šťastná mladá žena díky mýmu broučkovýmu mladýmu muži mýmu, kterýho moc moc moc miluji :-)
Ty seš šťastná?

Actress řekl(a)...

tak nějak ... extrémní štěstí to není :) ale jo celkem ano :)

Anonymní řekl(a)...

Jak kdy. Někdy jsem šťastná, někdy ne, ale to spíš záleží na duševním rozpoložení. Doopravdy jsem šťastná a umím si užívat prkotin.
Ta holčička je super. ,o)

Anonymní řekl(a)...

Kouzelný :)
Záleží na momentální situaci a náladě.. třeba teď nejsem, ale když se to vezme ve větším časovém úseku, tak se dá říct že i ano..
Snad ty ano.. :)

Andie řekl(a)...

Nejsem. A můžu si za to sama.
A ta fotka je fakt krásná =)

Džína řekl(a)...

Asi no, při pohledu na tu malou holčičku,... určitě. Stěžování si k mému životu už tak nějak patří. :-)

Anonymní řekl(a)...

No... Momentálně ani ne.

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že jo:o)

IMAGINE řekl(a)...

jj, taky jsem šťastná protože mám lásku :o) akorát teď zrovna jsem vyřízená ze zkoušek ale globálně můžu říct že docela jo :o)

Anonymní řekl(a)...

Díky tomu, že rychle zapomínám...JOO :D