úterý 19. února 2008

Domovina s vůní dalekých krajů


ted toho moc nestíhám, vrhla jsem se tak na 14 dní do učení, nechám se odzkoušet v nejhlavnějších předmětech a pak budu mít zase na pár tejdnů klid, takže dokud nejsem líná, snažim se toho naučit co nejvíc a čas, který mi zbývá nechci jen tak prosedět u počítače.
Počasí se začíná vylepšovat což se určitě tak trochu odráží i na mojí pozitivní náladě.
A ostatně nejen na mojí. Má to i nějaký zajmavý vliv na učitele. Dneska o hodinu zeměpisu mne napadlo, že se o tenhle zážitek musím podělit aneb další z několikadílných seriálů scénáristy a učitele pana Běhounka.
Pan učitel je sotva třicátník a tak to k našemu věku nemá zase tak moc daleko. Rád vypráví vše co se daného učiva týká. A tak dnes pokračoval seriál "jak kdo sedí."
První díl: Japonci a pití čaje
Druhý díl: Indové a hadi
Třetí díl: Islámisté a modlení

Prakticky to znamená, že pan profesor vyleze na katedru a názorně ukazuje, to jak lidé u různých činností po celém světě sedí.

Radši ale mám jeho "feťácká okénka"

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

"feťácká okénka"?! Šmankote..
Jinak, musí to být určitě netradiční učitel.. a netradiční hodiny.. :)
Ať zlepšování počasí dál pracuje na tvé zlepšující se náladě ;)

Anonymní řekl(a)...

Nám zase pan docent na včerejší přednášce z fyziky ukazoval telekinetické schopnosti, aby pak s úsměvem od ucha k uchu prohlásil, že to není telekineze, že tohle všechno dokáže fyzika:o)

Džína řekl(a)...

To já sem na byla vždycky natolik líná, že bych se stejně nic neučila na začátku, na konci to jde taky. A navíc teď je čas na jarní únavu a klid. :D Btw. co jsou to feťácká okénka?