neděle 10. února 2008

Jeden týden + něco k tomu

Situaci v rodině netřeba rozebírati. Zato ta středeční Praha byla supr, odreagování. Byly jsme se podívat na veletrhu módy, hned bych si tam vybrala pár (dobře - víc než pár) věcí do svojí skříně. jenže nekradu takže mám jen dvě možnosti. Bud začít nebo se učit a zbohatnout ... Což mi připomnělo naši podzimní návštěvu v jedné čističce odpadních vod.

I: Tady to smrdí, holky koukejte se učit ať tady nemusíte nědky prcovat ...

uč: Areálem vás provede pan inženýr XXX...
P: Hm ... ono je to jedno, vysokou má, je zněj inženýr a stejně v tom smradu maká ...


Nevim, kdo z nás měl tak pitomej nápad jet z Prahy až o 2 a půl hodiny později a jít se kouknou na Karlíkův most ... patrně já, ale myšleno to bylo žertem ... Nakonec jsme došli pěšky z Holešovického výstaviště až na Karlův most a odtamtud se kouknout na Staroměstské náměstí a nakonec jsme padly vyčerpáním u Vaška v KFC. Po 3/4 hodině sezení jsme se odebraly směrem na Hlavní nádraží ... Š. celou cestu vyšilovala, že neví, jak se tam jde...tak sjem jí nechala přitom že já taky ne.

Pán1: Slečno upadla vám rukavice ...jo děkuji ...
Pán2: (po 58 minutách) : Slečno upadla vám rukavice ...
(Pán1 smích)
Š: no a kde je ta druhá ... ta ženská mi stojí na rukavici !

Š: Nám to ujede ...já to vim ...
Já: neujede, už dej pokoj prosimtě
Š: a ty víš kde to je ?
Já: nemám tušení ...
Já: (pochvilce) Už odjíždí poslední kovboj ...
Š: tohle nezpívej ! Prosímtě ! panebože ! mlč!
Já: coje ? proč jako ?
Š: nezpívej to, co když to budeme muset zpívat potom ... !

Š: Hele ! On vypadá jak Willy Wonka ! A tamhleten zase vypadá jako Igor ... hele a toho chlapa odněkud znám ...
Já: ježiši ...
Š: to je Troška !!!

Š(do telefonu) : Viděla sem Trošku !
H: trošku čeho ?

Já: koukej na ty kluky ...
Š: coto je za šampony ? A proč se fotí v KFC, ty vypadaj jak ...
Já: buzna-boys ?


Potom jsme využila Š. neznalost cesty na hlavní nádraží a těsně před halou jsme jí donutila zeptat se jedné kolemjdoucí, kudy se tam vlastně jde ... já vím, to se přeci nedělá ale já se pobavila ...

Závěr týdne už tak nějak prosvištěl, v pátek v Budvarce jsme se sešli na kus řeči a včera jsme byla za A. v práci - v DVD pujčovně

Pán: Máte Dejavu ?
A: občas jo ...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:) ty rozhovory jsou kouzelný, opravdu perličkový :)

Anonymní řekl(a)...

Trošku čeho mě hodně pobavilo:D a v Budvarce jsme byli ve čtvrtek:) je to tam fajn:) v jaký půjčovně děláš? přijdu se mrknout:)

Actress řekl(a)...

Já bohužel ne, ale Pupika jo :D já sem tam u ní ale skoro pořád nasáškovaná to je pravda. V L'eclairu, tam u velitelství ;)

hajkis řekl(a)...

pěkný