neděle 27. dubna 2008

I upřímnost se cení

Měla jsem v úmyslu rezepsat se trochu o tom našem zevlovacím pátku. Nemyslím, že bychom to přehnali (smích). Nejvíc moc bylo, jak I. chytla smích a padla na silnici. A já padla už v deset večer. Jo ta vodka byla taková...desinfekční :D ... Příště bouchaná tequila nebo líp Armagedon.Smích.
Ale jak se ten večer včerejší povedl, ten dnešní (vlastně už ráno) se hezky pokazil(o). Sem mrcha.Smích. Jak říká I. jsem trochu ledová. Některé extramistický kecy jistejch lidí, mi fakt lezou krkem. Ne, spíš mrzí. Vydžim hodně, protože vim jak to myslíš, protože tě nějakej ten pátek znám a znám tvoje nálady, že když něco řekneš, za minutu už tě to mrzí. Znám tvojí náladovost i nestálost. Ale říct, že je tohle všechno přetvářka. trochu smích. Proč se některý 18ti letý chovaj jak 4letý, kterejm vzali stavebnici ?


Tak co, jak já s oblibou říkám (převzato od X.): Zavolejte mi, až změní názor nebo až bude mrtvý.

7 komentářů:

~ cruellka řekl(a)...

:) Já už vodku radši ne-e..Ani nic moc tvrdýho...Já potom vypadám jak....A jsem upřímná.

Mamba řekl(a)...

Není nad večery s paní Vodkou, vypluje na povrch tolik dosud nevyřčených věci :o)

BTW horší je, když se někteří pětadvacetiletý chovají jako čtyřletí :o)

Anonymní řekl(a)...

Krásnej obrázek. Tvůj? :)

Actress řekl(a)...

Tiffany: e-e ten bohužel není můj :D
mamba: to je pravda ... i s chováním i s vodkou. vodka, klíč k upřímnosti ...

Džína řekl(a)...

Vodka je hrozný zlo, a naštěstí mi samotná nechutná. :)

Anonymní řekl(a)...

chování neúměrné věku? pro chlapa těžce normální...

Andie řekl(a)...

lepší, když se osmnáctiletí chovají jako čtyřletí, než jako čtyřicetiletí... ;)