úterý 13. května 2008

Utíká to..

Polovina května je tu :)
Vyhrála jsem banán a nesnáším pondělí. A úterý. Vlastně ani středu. Zítra máme ve škole nějaký požární cvičení a prevence. Budeme foukat do Anduly, už je mi to jasný. Moje zážitky s první pomocí nejsou a asi ani nikdy nebudou nijak valné. Jediný co s přehledem umím je stabilizovaná poloha. Kdysi jsem na jedné dopravní soutěži měla ošetřit zlomenej prostředníček... Dlahy jsem dala obráceně, zapomněla jsem mluvit na zraněného (i když pochybuju, že ten co si zlomí prst potřebuje hrát AZkvíz) a navíc ten zdravotník- byl fakt kus chlapa. Fajn způsob jak se ztrapnit. Prostě noční můra. Tím jsem chtěla říct, že takovéto akce nemám v lásce a jsem zvědavá, jak to bude zítra probíhat. Jsem na to upřímně zvědavá. Ale stejně je obdivuju. Nedokázala bych tuhle práci dělat.

Viděla jsem nedávno film: Když si Chuck bral Larryho. Taky z hasičského prostředí. Smích. Je to blbost... ale pokud nechcete film, který ve vás probudí tisíce různých pocitů, na odpočinek je to fajn komedie :)

Larry: Vidíš to, kam se hrabe Travolta ! Chuck: Gayové sou dobrý tanečníci, to je snad zákon nebo co !

2 komentáře:

Džína řekl(a)...

Já bych nechtěla bejt zdravotnicí. Upřímně - komu by se líbilo rozdejchávat někoho nechutnýho třeba? :D

Markus řekl(a)...

Doporučuju pročíst novou knížku Chucka Palahniuka - Strašidla, je tam velmi poetická povídka o "Anče" a o tom, jak ji nelidsky táhne z umělohmotné pusy. Od tý doby se všem Ančám vyhejbám:)