pondělí 14. července 2008

welcome to home, bejbe

No, nikdy jsem si nemyslela že moje rodina bude normální ... a ted se to opravdu potvrdilo. Dělat nějaký závěry posledního týdne snad ani neni potřeba, stejně jsem doma tak trochu na tajno.

Děda: "No, sice jsme nic nenašli, ale ke cti nám slouží, že jsme se neztratili."

Dočetla jsem konečně knihu od Ivana Krause, takže jsem splnila první prázdninové předcevzetí. Taky jsem se úspěšně prokousala přes článek o Baracku Obamovi, který mi ze začátku dával docela zabrat, ale nakonec jsem (po 3. přečtení) pochopila ten jeho volební systém. No jo, bylo to už kolem jedenácté večer, takže mám alespon nějakou výmluvu na moje snížené logické vnímání. Takže bych poslední dny hodnotila jako úspěšné...

1 komentář:

Džína řekl(a)...

Kolem jedenácté večer čtu jen blogy, nebo HP. :D Na Obamu bych neměla (třikrát) nervy.