sobota 5. července 2008

Hořkej acylpirín ...

Včera celý večer strávený na sodovce, tak nikdo nechápal. Ale mě bylo fajn. Takový svěží pocit, nebudit se ráno s kocovinkou.
"Znal jsem každou dýzu byl jsem tvrdej ale fér ... to bejvávaly časy, to jsem každou holku chňapZ
vyfoukaný vlasy, všech diskoték král, byl jsem rakeťák - rakeťák príma rakeťák"
speciálně pro Honzu. Tak to jsme si nemohli nechat ujít a všichni na parket.
A nejhorší na tom je, že tam chodí většina přátel... takže ted budu za diskodívku. Smích. Řekla bych tomu pernej pátek...
Zrovna když je státní svátek, někam bych vyrazila. Mezi lidi, myslím ale že na ten večerní metalovej koncert či co to je nemám dostatek sil. Si prostě nevyberu...

Ten rádoby DJ měl fakt nádherný oči ....

1 komentář:

Džína řekl(a)...

Perný pátek - státní svátek. Ještě jak pěkně se ti to rýmuje, smích. Hele, a nevím, kdo kocovinu má rád, já teda rozhodně ne. :D Hezkým očím se těžko odolává... :)