pátek 13. června 2008

O chlapech, egoismu a Adéle feministce

Vyhrála jsem zase banán. Měla bych vyhrát dva, protože bych si je zasloužila. Vůbec nejsem sobecká. Ale prý už je pozdě. Prý mě nesnáší. Jeho problémy na mojí hlavu, že ? Kdybych se takhle ego-ego-egoisticky chovala ke všem, měla bych ted o rádoby problém míň. Tady je aspoň vidět, že chovat se správně neni vždycky správný. Smích.

Pokud máte chuť ptát se, a já vím že máte chuť - ptejte se. Já už dokonce vím, na co se chcete zeptat. A tady je má (vlastně odpověď patřící A., nicméně nebo spíše právě proto - mnoho úvah vyvolávající) odpověd: Chlap? Chlap je jedna velká a přebytečná věc v životě ženy. Ano. A další chytrá věta od A: Za tramvají a za klukem se nikdy nehoň. Za 10 minut je tu stejně další. (Všímáte si, jak je A. chytrá ? ...a taky trochu feministka.Smích )

Dneska večer se bude (a teď použiji výraz dnešních kůl náctiletých ) káááálit ! "Bude to kalba jak sviňa, naprosto nejvíc moc si to tam dáme". Převedno do mluvy nás ostatních - Přijedou mé spolužačka z OA a jdeme si sednout ke sklence Kolalokova nápoje (that means Mochito) , zdrbat všechny a všechno a dostat se na uplné dno dnoucí, na tu úroveň cool-piček, jimiž je naše město neprůstupně obsazeno. A víte co, užijeme si to !

3 komentáře:

Džína řekl(a)...

Chtít dva banány rozhodně není sobeckost! :D (ještěže naše město nemá tramvaje, smích)

Anonymní řekl(a)...

můha:D myslím, že já se nikdy za ničím nepoženu :D a za tramvají už vůbec ne:D hezký moudro

Actress řekl(a)...

A. je prostě geniální :D xD